V Bird - Dutchbird & Imca und dann.....
V Bird - Dutchbird & Imca und dann.....
Ich lasse mal meinen Gedanken freien Lauf:
Eine echte Ãœberraschung steht uns bei V Bird ins Haus (sichere Info)
V Bird braucht Flieger (A320) und Geld.
Sicher ist das man dem Konzept der Birdlies bei IMCA für gut hält.(sichere Info)
Dutchbird braucht Geld oder ist weg vom Himmel.
ExelAviation fliegt vorzugsweise Boeing.
Dutchbird hat A320 2x(perfekt für V Bird)
Dutchbird hat diverse 3x ? Boeing 757 im Angebot passend für
Exelaviaton.
Charter von Dutchbird und 2x A320 an V Bird und die Boeing und die
Boeing und anders für ExelAviation.
So und nun schaun wir mal.
Olli
Eine echte Ãœberraschung steht uns bei V Bird ins Haus (sichere Info)
V Bird braucht Flieger (A320) und Geld.
Sicher ist das man dem Konzept der Birdlies bei IMCA für gut hält.(sichere Info)
Dutchbird braucht Geld oder ist weg vom Himmel.
ExelAviation fliegt vorzugsweise Boeing.
Dutchbird hat A320 2x(perfekt für V Bird)
Dutchbird hat diverse 3x ? Boeing 757 im Angebot passend für
Exelaviaton.
Charter von Dutchbird und 2x A320 an V Bird und die Boeing und die
Boeing und anders für ExelAviation.
So und nun schaun wir mal.
Olli
Meine Signatur?,..... die ist in Kur.......
Luchtvaartnieuws
Spannende dagen voor passagiers en personeel V Bird
06-10-2004
AMSTERDAM - Voor de vele duizenden passagiers die hebben geboekt bij prijsvechter V Bird zijn het spannende dagen. Waarschijnlijk beslist de ExelAviationGroup donderdag (7 oktober) of ze met een reddingsplan voor het noodlijdende V Bird komt. Dat schijft luchtvaartjournalist Arnold Burlage vandaag (6 oktober) in De Telegraaf.
"De beslissing kan over enkele dagen worden verwacht", meldde V Bird directeur Henny Pelsers aan Arnold Burlage. De V Bird directeur gaat ervan uit dat de Exel luchtvaartgroep een controlerend belang krijgt.
In kringen rond V Bird wordt gezegd dat morgen de definitieve beslissing valt over het voortbestaan van de maatschappij. "Inderdaad is het de komende twee dagen buigen of barsten. We zijn afhankelijk van een aantal partijen, die uiteindelijk bepalen welk oordeel we zullen vellen", zei Harm Prins, directeur van ExelAviationGroup tegen het ochtendblad.
Het Nederlandse bedrijf overlegt over de redding van V Bird samen met investeerder Herman Buurman uit Ubbergen. Een tussentijdse financiële injectie heeft een faillissementsaanvraag van twee crediteuren tot nu toe kunnen afhouden.
Spannende dagen voor passagiers en personeel V Bird
06-10-2004
AMSTERDAM - Voor de vele duizenden passagiers die hebben geboekt bij prijsvechter V Bird zijn het spannende dagen. Waarschijnlijk beslist de ExelAviationGroup donderdag (7 oktober) of ze met een reddingsplan voor het noodlijdende V Bird komt. Dat schijft luchtvaartjournalist Arnold Burlage vandaag (6 oktober) in De Telegraaf.
"De beslissing kan over enkele dagen worden verwacht", meldde V Bird directeur Henny Pelsers aan Arnold Burlage. De V Bird directeur gaat ervan uit dat de Exel luchtvaartgroep een controlerend belang krijgt.
In kringen rond V Bird wordt gezegd dat morgen de definitieve beslissing valt over het voortbestaan van de maatschappij. "Inderdaad is het de komende twee dagen buigen of barsten. We zijn afhankelijk van een aantal partijen, die uiteindelijk bepalen welk oordeel we zullen vellen", zei Harm Prins, directeur van ExelAviationGroup tegen het ochtendblad.
Het Nederlandse bedrijf overlegt over de redding van V Bird samen met investeerder Herman Buurman uit Ubbergen. Een tussentijdse financiële injectie heeft een faillissementsaanvraag van twee crediteuren tot nu toe kunnen afhouden.
Hope it all works out for the V-Bird people. Heard that a lot of VB employees didn't get there money !
Copter
Copter
NIEDERRHEIN AVIATION SOCIETY
http://www.sgniederrhein.net
http://www.sgniederrhein.net
Re: V Bird - Dutchbird & Imca und dann.....
Höchstinteressante Variante...!Oliver hat geschrieben:Ich lasse mal meinen Gedanken freien Lauf:
Eine echte Ãœberraschung steht uns bei V Bird ins Haus (sichere Info)
V Bird braucht Flieger (A320) und Geld.
Sicher ist das man dem Konzept der Birdlies bei IMCA für gut hält.(sichere Info)
Dutchbird braucht Geld oder ist weg vom Himmel.
ExelAviation fliegt vorzugsweise Boeing.
Dutchbird hat A320 2x(perfekt für V Bird)
Dutchbird hat diverse 3x ? Boeing 757 im Angebot passend für
Exelaviaton.
Charter von Dutchbird und 2x A320 an V Bird und die Boeing und die
Boeing und anders für ExelAviation.
So und nun schaun wir mal.
Olli
Ich kenn mich nicht so genau aus, deswegen frag ich mal doof nach: Was bedeutet das, was Du da zitiert hast Martin?Martin hat geschrieben:Dann setzt ich noch einen drauf:
NOTAM für NRNUnd mit der Überlegung, die Olli anstellte, löst sich auch das Rätsel, was die 757 in dieser Aufzählung sucht.AD PERMITTED FOR ACFT UP TO AND INCLUDING ICAO CODE C AND B757
Gruß
Martin
-
- Junior User
- Beiträge: 84
- Registriert: Samstag 12. Juni 2004, 08:24
- Wohnort: Weeze
Martin hat geschrieben:Dann setzt ich noch einen drauf:
NOTAM für NRNUnd mit der Überlegung, die Olli anstellte, löst sich auch das Rätsel, was die 757 in dieser Aufzählung sucht.AD PERMITTED FOR ACFT UP TO AND INCLUDING ICAO CODE C AND B757
Gruß
Martin
Das ist jetzt wirklich alberne Spekulation.
@Diebelsfan
Sorry, I don't know what it is, to much Diebels or what else, but I would like to ask you to either write in german or to use a type of english what can be called english. Our dutch friends understand the german language too.
As you would say "nothing for ungood". I don't blame you for that till now, but this kind of english is a kind of inconvinience.
Best regards
Andreas
-Moderator-
Sorry, I don't know what it is, to much Diebels or what else, but I would like to ask you to either write in german or to use a type of english what can be called english. Our dutch friends understand the german language too.
As you would say "nothing for ungood". I don't blame you for that till now, but this kind of english is a kind of inconvinience.
Best regards
Andreas
-Moderator-